Plugga plugga!!

God förmiddag!

Idag är de en plugg och tränar dag! Tänkte sova länge men nej då då ringer min kära far 07.55 har inte ljudet på men den ligger i soffan och vibrerar så vaknar självklart av detta. Kunde inte somna om du jag såklart var nyfiken på vem som ville mig något eftersom mamma, pappa och callo visste att jag inte hade något nu på morgonen, men min kära fars minne är bra men kort haha..Gjorde självklart inget att jag komm upp i tid för då får jag ju mer atid åt att plugga. Har suttit och pluggat nu sedan 08.30 ungefär har läst lite artiklar som jag inte gjort innan, även fått ner någon mera rad. Är så frustrerande att man inte bara kan sitta och skriva utan de kommer typ en menning då och då som man får skriva ner!



Så här ser de numera ut på mitt köksbord och kommer så göra tills fredagen den 13:e 16.00 då det första utkastete ska skickas. Puhh..

Ne nu ska jag iväg på vattengympa för att skingra mina tankar lite granna..

Men först får de bli att diska lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0