Skola

Oj va märkligt de känndes att vara i skolan igen hehe.. Men våran gestaltning gick bra hehe de var roligt.. :) Kom hem vid 16.30 och oj va tiden flög iväg efter de. Har iaf fått lite gjort, käkat mat, diskat och fixa lite cv:n.

Imorgon har jag verkligen fullt upp!! De ska dammsugas och fixas lite här hemma, lämna in lite cv:n ang sommarjobb, sedan växla lite pengar blir att växla ändå då jag hört med lite folk och enligt dem var de inte så många affärer som tar kort i köpenhamn låter märkligt tycker jag men lika bra att vara på den säkra sidan, sen ska jag väl hinna käka lite med.. Vid 16.30 kommer mika så då ska jag möta henne vid stationen då ska även biljetterna hämtas ut så de är klart till onsdagen!
Hoppas på fint väder i morgon nu då när jag ska vara ute nästan hela dagen!

Sen ska jag även packa de sista i morgon med!!

Ne nu blir de att slappa framför tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0