Vardag igen!

Så där då var man tillbaka till verkligheten igen då. Hihi.. Var och kollade på syster idag när hon bowlade åkte redan vid 9 tiden då åkte även mika hem med tåget..
Kom hem vid 12 tiden då handla jag mat var väl hemma vid 12.30. Men inte att jag fick vila då inte utan vid 13 var de dags att tvätta. Blev färdig vid 15 tiden med tvätten så de var gott.. Nu sitter jag i soffan och väntar på att greys ska börja då jag missa detta i onsdags.

Har en härlig vecka framför mig med få dagar i skolan även korta dagar. Skönt..

Imorgon går jag mellan 13-16 men ska passa dennis på förmiddagen, de ska bli roligt då jag inte lekt med han på länge nu ju hehe.. han var ju med på bowlingen men inte samma sak. Hihi..

Har underbart väder här i sköna göteborg! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0