Back in town!!

Jaha då var man tillbaka i göteborg igen nu då. :) Kom vid 14 tiden då åkte jag och dennis direkt till willys sp handla jag lite mat sen hem till mig in med alla mina grejor sen åkte vi hem till dennis där vi är nu.. Väntar på callo och emir dem kommer väl med 19-19.30 tiden..

Jag måste ju vara världens snällaste syster/svägerska.. Varför jag är detta vill jag inte skriva här än.. :)

Ne nu luktar de bajs dags att byta blöja på dennis.. :)

Dagens motion:
35min promenad innan frullen!!

Jag är super nöjd med mina tatto.. De tog 9min haha.. Gjorde inte ont heller så va skönt haha.. bild kommer...

Kommentarer
Postat av: johanna :D

Jaa maaas pollen:( <33

2009-05-03 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0