Dumma dumma näsa...

Oj va min dag blev trevlig.. Jag vaknade med 8 tiden fast jag la mig så sent igår. Vid 99 tog jag på mig och gick till willys för att handla lite. När jag står i kön ringer syster så blir att jag går dit när jag handlat klart.. Dennis var väldigt rolig idag då jag inte fick sitta i soffan utan han kom och tog hårt i mitt finger och drog med mig till hans leksaker så vi spela lite bowling sen rita vi, dels rita vi av hans händer fötter och hela han så han låg ner så rita jag runt han och märkligt nog låg han still. hihi.. Sen vid 14 tiden så åkte dennis och emir hem till hans farfar medans jag följde med syster till fokus. Sen körde hon hem mig jag lämna även min fyllda resväska till henne så slipper jag kånka med den på bussen på onsdag.
När jag kom hem skulle jag prova en ny mat rött honungskyckling med annanas sås men njae.. Inte riktigt min smak för sött och nee de var inte så gott hehe..

Sen har jag tvättat skönt att ha allt rent, har även varit så duktig att jag skrivit klart tentan en hel vecka innan den behöver vara klar. Men känns så gott att ha den gjord nu behöver jag inte läsa eller plugga något mera fören 1septemebr när sommarlovet är slut.. Gott.. Har ju dock detta otroligt roliga projekt arbete kvar, som vi ska jobba med i morgn så i morgon blir de ingen VFU :( Men jag hoppas att vi blir klara i morgon för de vet jag att vi kan bli om nu alla är med på att sitta till 16 som vi sagt.. Men a de vet man aldrig, jag säger de igen jag gillar verkligen inte grupp arbete.. Inte alls min grej. Men men de är något man måste göra så..

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa en skvaller tidning!

Hoppas ni haft en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0