Hemma i min lya igen då..

Då sitter jag här i soffan med datorn i knät igen då.. Känns alltid lika lustigt när jag kommer hem hit till mitt de är tyst och allt är som förut. Den första timmen känns alltid lika ensam. När man varit omgiven av alla nära och kära i ett par dagar.. Men sen känns allt som vanligt igen.. :)

Imorgon är de back too school igen då.. Har bara en föreläsning i morgon mellan 9-11 efter de ska jag direkt ut till Torslanda för att hälsa på min VFU plats ska vara där klockan tolv. Sen hem och käka och plugga lite tror jag minsan..

Hoppas de inte regnar imorgon bara för då får de bli en lite längre promenad på eftermiddagen.. Ska ju inte vara med på någon vattengympa på ett tag iaf pga av tatton.. Så får bli mera promenader sedan lite andra träningspass blir nog mest core om jag känner mig själv.. Haha..
Jag och mamma har varit ute och gått innan frukost varje dag förutom på fredags morgonen. Vi har inte käkat något godis, jag har druckit en hallonsoda de var på fotbollen. Vi har käkat lite naturgodis de är de enda.. Vi är såå bra haha..

För er som missat va jag gjort för tatto så har jag gjort den på vänstra benet på insidan jämnt över fotknölen, det är kinesiska tecknet för Farfar. Det känns jätte bra att jag har gjort denna, känns på något sätt bättre än de förra då den verkligen betyder något. Synd bara att jag inte kan säga till farfar vad jag gjort. Fast tror nog han vet de iaf, han har sett mig där uppifrån tror jag. :)

Ne nu ska jag läsa söndags bilagan.. :)

De jag hade gjort för att vara den bästa syrran/svägerskan var att jag damsög och skura hela deras hus samt tvätta alla skåpluckor/lådor i köket!! Haha.. Så snäll är jag!

Hade tänkt lägga in lite bilder från valborg men min kamera har självklart pajjat..

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0