Ja, va härligt de är med sol!

Godmorgon, fast varit vaken i lite mer än en timme. Var skönt att sova ut lite. De kändes i kroppen igår att man stigit upp 05.20 två dagar i rad.

Har varit ute på min morgon promenad och nyss käkat frulle, massa härlig frukt som banan, vindruvor och jordgubbar men youghurt underbart gott och mättande!

Vid 11.30 kommer syster & co och hämta mig ska följa med dem till slottsskogen, jeje va trevligt har aldrig varit där så ska bli nice. Troligen kommer de ju vara en hel del folk där eftersom de är gbg varvet idag plus att de är underbart väder ute! Men de kommer bli trevligt iaf skönt att komma ut lite!

Med min förkylning/röst går de framåt rösten är inte helt hemma än men nästan. Nu har jag lite jobbig hosta då och då istället. Men sånt man får leva med! :)

Allt för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0