Kallt...

Åh idag är de jätte kallt här på skolan... Men men.. Snart ska jag få åka hem igen hoppas jag.. Haha.. Beror på hur de går under hanledningstillfället som vi ska ha 13.20 hoppas han tycker de är bra så vi kan få åka hem sen att man är ledig resten av veckan de vore ju föör gott.. :)
Fy va de kändes att de var längesedan man satt i en lektionssal och lyssnade.. Ändå var de ett mycket intressant seminarium..

Ikväll blir de att träna lite blir core i kväll. Ska bli skönt att komma igång igen som sagt.. Jag var ute och gick mina 20min innan frulle idag med då var de jätte nice väder varmt och skönt.. Men nu har de blivit piss väder och här i skolan är de svin kallt.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara upplysa damen som säkert sover att det blåser storm här på hisingen, kan fasen inte somna! :)

2009-05-26 @ 23:39:17
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: mikaela

hej :) ja det ska bli riktigt kul me bengtsforsfestivalen :D jag vet inte vad det kostar men det ska väl inte va nått förköp eller så i alla fall.. jag vet inte jag ska ju jobba här i sommar men i juni e jag nog hemma en del för semestrarna börjar inte förrän i början av juli tror jag.. puss

2009-05-27 @ 09:27:20
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0