Lördag lördag..

Idag har jag en slappar lördag. Skönt!!
Men ändå har jag mycket att göra men ändå inga måsten förutom tvätten men den ska inte tvättas fören 16.00 :)

Idag vaknade jag vid 9 tiden skönt att sova lite längre iaf. Då blev de att gå ut och gå innan det blev frulle.
Skulle sätta mig och sy klart troll dräkten men självklart börjar sy maskinen att krångla.. Suck.. Så då sätte jag mig och skrev rent projektrapporten snart klar med den nu hoppas bara dem i min kära basgrupp blir nöjd med den. ;)

Helt otroligt de regnar inte ute haha. Var till och med blå himmel när jag var ute och gick. Hihi.. Men de blåser som fajten.

Ne nu ska jag glo lite på tvn.. Sen blir det till att käka en god lunch med grillad kyckling och matvete.. Mmm...

ha en trevlig lördagförmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0