Så sjukt tråkigt..

ja de har verkligen blivit tråkigt att blogga, för jag bara skriver och skriver lägger in lite bilder då och då men aldrig får man kommentarer högst 1 i veckan om man har tur.. Då tröttnar iaf jag på att skriva okey jag skriver en hel del för att de är skönt att skriva av sig ibland men tex när jag skrivit att jag klarat någon tenta eller liknande inte ett grattis man får då. Så jag funderar allvarligt på att sluta med detta.. Har ca 30 besökare varje dag men ingen kan lämna ett spår efter sig.. Så nu blir de iaf ett uppehåll här tills tidigast söndag för i morgonåker jag syster och dennis hemhem till mor och far!!
Så vill ni som läser att jag ska fortsätta skriva lite om mitt liv som student skriv de då!

Kommentarer
Postat av: syster

oj oj oj va arg du är då! klart ingen vill skriva något när du är en sån suris, hi hi :)

2009-05-20 @ 13:20:41
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej sluta inte, det är rolig att läsa om vad som händer i ditt liv. Men spår brukar jag aldrig lämna av mig, sorry :)

2009-05-20 @ 19:17:14
Postat av: mikaela

klart att du ska fortsätta :) vill ju hänga me lite om vad som händer där nere i götet, man e ju så dålig på att höra av sig ibland.. då e det bra att du har blogg men jag lovar ska ringa nån dag :)

pussar

2009-05-21 @ 23:28:11
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: Susanna

Haha ja de är helt sjukt va man har haft att göra! Men nu är iaf sovrummet klart och det blev super fint! :) får plugga hela dan imån istället :)kollade lite på tentan och har gjort halva så bara halva kvar :) men fattade itne den delen i första frågan där de står: Relatera uppgiften till något av dina undervisningsämnen och den åldersgrupp som du skall undervisa för ... menar dom den åldersgrupp vi har i projektarbetet osv eller menar dom ens inrikting typ skapande... haha förvirrad, så tänkte ja frågar dig som brukar ha koll ;) å jag tycker du ska fortsätta blogga ;) hehe pöss å kram!

2009-05-22 @ 14:10:34
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: Susanna

aj aj vilken otur med bihåleinflamationen :( hoppas de går över fort med pencilinet! ses på måndag! kram kram

2009-05-23 @ 09:32:28
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0