Snart blir de sängen...

Tänkte slänga in lite bilder här kommer de söta trollet.. Han har även en svans men den syns inte på denna bilden.. :)



Sen spela vi ju lite bowling med dennis nya bowling bana.. :)


bilden har en kasskavlitè men ni ser ju iaf banan.. Klote kommer tillbaka av sig själv och självklart är de scoring med så man ser va man får för poäng.. Ja jag vet hans päron är lite speciella.. haha..

Här är lite kort på mitt "nya" kök..





efter mycket om och män börjar jag bli rätt nöjd.. Troligen kommer alla plattor bli svarta tillslut. Köper ett kitt varje månad ungefär.. Haha.. men de gör så sjukt mycket att ändra så lite.. :)

Ne nu blir de sängen så jag orkar med alla busungar i morgon..

05.20 stiger vi upp ja!! :D

Kommentarer
Postat av: emma

shit va snyggt det blev med de svarta istället för vita :) tummen upp

2009-05-10 @ 22:13:14
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag är verkligen imponerad, du är grym på att sy! Sicken söt Dennis! FörTROLLande söt faktiskt, hihi.

2009-05-11 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0