Tidigt tidigt..

Hjälp de är redan fredag i morgon!??!? Shit va fort de går..

Idag var jag upp för f*n 05.15 jätte skoj haha.. Ne jag har faktiskt inga problem att ta mig upp på morgonen de är värre framåt 12-14 tiden på dagen då kan jag bli jätte jätte trött.. Men idag fans de ingen tid till att vara trött, var fullt upp på förskolan idag jätte skoj att man får ta lite ansvar och så. :) När jag sluta 14.00 åkte jag och hämta Dennis, idag hade vi ingen bil att ta hem heller ingen vagn. Så vi gick från lokalen till spårvagnen och dennis fick sitta i mitt knä. Han va jätte duktig satt helt stilla och bara kolla. Skönt! :) Sen var de byte till buss sen var vi hemma och då var de bus och bowling som stod på herrns lista haha.. Men han är duktig! Blev kvar där till 18.30 då körde syster hem mig.

Gahh blir tokig på detta vädret nu blev de klar blå himel igen men KLOCKAN 16.00 varför!! Hatar regn! haha..

Blir tidig säng ikväll blir nog redan vid 21 tiden. Imorgon har jag dock sovmorgon till 07.30 kommer dock inte vara hemma fören 17.00 i morgon lite segt men så är de. :)

Nu orkar jag inte skriva mera!!

Kommentarer
Postat av: Emma

mm, vet hur du menar, samma konstiga väder här. spöregnar typ på dan... och sen framåt kvällen så är himlen helt klar-blå :S skumt... bättre att det är tvärtom, hehe.. pusss

2009-05-07 @ 20:06:15
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0