Tisdag...

Ojoj va denna dagen har gått fort.. Va i skolan mellan 9-14 vi höll på med projektarbetet hela tiden. Så jag ska ta och skriva rent allt på datorn. Får bli i morgon om jag inte är hel död när jag kommer hem.. :)
Sen åkte jag och hämta Dennis, vi tog en sväng hem hit till mig för att sedan dra oss in mot centrum där vänta vi på callo vi vänta och vänta... Då hennes "lektion" drog över med 20!!! minuter så jag va helt svett när hon äntligen kom ut haha.. Men jag och Dennis hade rätt skoj i entren på Bhuset iaf.. :)
Sen fick de bli en korv på 7eleven. Vi var på jakt efter en dräkt till Dennis, en trolldräkt skulle han ha då dem ska klä ut sig till de hos dagmamman till veckan. Men vi hitta ju ingen så vi begav oss till tygaffären och där hitta vi ett jätte bra tyg som vi köpte. Så nu har vi hållt på att fixa denna dräkt i x antal timmar. Jag syr själva dräkten och callo fixa och sydde värsta bra mössan. Nu är de bara att fixa svansen och håret som ska vara på mössan. Sen lite fin lir så är den klar.. :) Sjukt skojj att sy igen alltså måste jag säga.. !!

Nu har jag precis duschat  och sitter och tar de lugnt i soffan.
Imorgon börjar vfu:n igen de ska bli skit skoj men kanske inte lika skoj att gå upp 05.15 hehe men men slutar ju 14 så är ju skönt. Jag går alltså 06.30-14.00 fast imorgon har vi nått skit möte mellan 13.30-15.00 så då ska man åka från torslanda till stan mitt i allt men men..

Dåligt med träning nu de sista men är så sjukt trött hela tiden sen skulle jag tränat idag men blev att sy istället haha.. Men går en hel del varje dag iaf. :)

Ne nu ska jag glo på tvn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0