Torslanda & powernap!

Nu börjar denna måndagen gå mot sitt slut.. Jag har hunnit med väldigt mycket. Var till Torslanda förut då vid 12 tiden och jag vet att jag kommer stor trivas. Min LLU:ARE har jobbat knappt 1½år så hon är rätt ny lärarare, de känns ju super hon fråga mig om vi läste den och den kursen mm. Så de kommer bli jätte kul! Barnen va söt och go fick ett glatt hej direkt jag kom in sen var den en tjej som börja förfölja mig direkt hihi.. Så dessa 11dagar kommer bli mycket nice! Hoppas på fint väder så man kan vara ute mycket på gården!
Var bara där i ca 30min hade ingen koll alls på när bussen gick hem igen vet bara att den går var 30min och idag hade jag värsta turen precis när jag kom till hållplatsen kom bussen. Skönt... Så jag var hemma med 13 tiden igen..
Då fick de bli att käka kassler med bulgur de var sjukt gott.. Sen gick jag ut i de vackra vädret dock blåser de så där äkligt. Men gick till Eriksberg och kolla läget. Blev att jag köpte en tidning, disktrasor mm..
Så när jag kom hem efter min promenad blev de ju självklart så att jag al mig i soffan och läste i tidningen och whoops så sov jag haha.. Sov ca 1½h hihi.. Skönt skönt..

Har faktiskt pluggat en del också.. Så lite duktig har jag varit!!

Idag är sista dagen med plast på tatton, skönt.. Så nu återstår bara några veckor med smörjning.. :)


Dagensmotion:
70min promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0