Träningsvärk i magen, lär jag ha i morgon.. :)

Åhh herregud vilken eftermiddag/kväll jag haft med pappa och crister. Haha. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. :) Vi var upp med tjärnet där de är fiske tävling i morgon körde upp lite stolar och bord mm.. Jag på fyrhjulingen och pappa och crister hade bilen med släp. Var där upp ett tag sen åkte vi hem vid 17.30 typ då var de rätt kallt att köra hjulingn i shorts, foppatofflor och tjocktröja. Väl hemma tyckte jag de skulle bli så skönt med en dusch och sen bara se på tvn under en filt, men nej då icke att de var dags för vila nu. Utan nu hade min kära far fått en JÄTTE bra idè att vi skulle bygga en brygga upp vid tjärnet så vi lasta på ett mega stort "bord" hemmabyggt med jätte breda och tjocka plank. Ett oljefat och lite rep,en motorsåg och sen lite spik.. Det är nu de roliga börjar haha.. Lite svårt att få er att tycka de är skoj om ni inte vet hur pappa och crister är när dem är ihop haha.. Så jävla kul hade jag alltså. De blev ju inte bättre när crister fick sig årets första dopp haha.. Vi var nästan klara med bryggbygget skulle bara slå in två spik till när bryggan slår runt och crister åker i, pappa sitter i en mini båt ute på vattnet och jag står på land. Ja jag säger då då.. Haha.. Jag tog kort hela tiden typ men självklart inte när han var i vattnet får då stod jag dubbelvikt pga allt skratt. Det var inte långt borta att pappa slog runt med mini båten heller ca 10 gånger höll han på att välta.. Ska slänga in lite bilder i morgon när jag är hemma i göteborg igen. Vid ett sånt här tillfälle önska jag att jag ägde en filmkamera hade lätt blivit årets film "hur man bygger en brygg!" Haha.. ska även säga att vi var åter hemma vid 20.30, då var jag mega hungrig!! Så skickar min syster att hon sitter på en jätte bra restaurang och äter såå god mat väntar på rätt 5 av 7!!!! Inte rätt tillfälle att få de smset. :D

Ne nu är de dags att sova upp 8 imorgon för att vinna fisketävlingen, jag åker hem vid 15-16 tiden har jag tänkt. Måste fixa de sista med projektarbetet i morgon innan robinsson tänkte jag men måste låna syster dator för att fixa de..


Tack callo de värmer att jag är välkommen och se de hos er, men hoppas mer på Beundraren. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0