Trollet

Åh vad skönt de är med en riktig slappar helg ibland.
Igår gjorde jag inte så mycket mer än laga mat/tvätt/sydde och slappa i soffan.. Blev en promenad mitt på dagen också..

Idag har varit lika slapp, vakna 07.30 gick ut och gick, hem och började sy klart trolldräkte till dennis. När jag nästan var klar ringde syster så jag gick bort dit vid 10 tiden och kom hem nu vid 14. Jag sydde klart dräkten han blev ju för söt i den hihi. Sen kolla på vi bowling fast på tvn/datan. Var även iväg och köpte en bowlingbana till dennis så nu kommer han bli proffs. Haha..
Nu har jag precis käkat och ska snart ta tag i dammsugaren och sedan hoppa in i duschen men är rädd för att jag inte kommer komma in i duschen för strax innan läggdags.. Jag hatar verkligen att duscha tycker de är sååå tråkigt drar alltid ut på de. :)

Imorgon är de vfu igen nice nice. Har den tidiga tiden så blir att gå upp 05.20 Jippy.. haha men slutar ju 14 då ska jag göra lite ärenden sen blir de att städa om jag inte orkar de nu för vid 18 tiden kommer emma friberg hit mycket trevligt!! :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0