trött eller!Haha..

Oj va trött jag vart efter middagen idag, det tog på krafterna att vandra i slottsskogen mellan 12-15 men de var jätte skoj och trevligt. Härligt väder och många djur. Även om vissa inte var så himmla söta haha. Hoppas jag kan få lite bilder från syster i morgon så ni kan få se.. :) När vi skulle gå mot bilen blir vi stående ett tag då varvet precis börjat så vi stod och kolla när dem kom springandes sjukt mycket folk ändå stod vi bara i högst 10min så kanske kom 3000st förbi oss av alla tusen som var med! :) Jo iaf när jag käka min lyx middag idag vid 15.30 falukorv med makaroner haha. Så lyckades jag hitta fotboll på tvn och alla som känner mig vet vad som händer då. Jag somnar haha.. Fattar inte att de är så skönt att somna till de, men de är de. Dock sov jag lite längre än väntat somna vid 16 tiden och vakna jämt innan 19 hihi.. Men har lite sömn att ta igen så är lugnt. Nu kanske jag orkar vara upp och kolla på röstningen i denna himla sång tävling.. Är inte alls insatt i den men kan va skoj att se vilken plats operan kommer på haha..

Har även hunnit med att packa hela resväskan full med kläder som ska med till långed på onsdag får ta de lite pö om pö då de blir en del när man ska vara där i 3månader. :) Så får jag ta resten sen när jag åker nästa gång då jag har sommarlov..

Nu har jag även varit så duktig att jag skrivit hälften av tentan som ska vara inne den 25:e men eftersom jag läst klart böckerna och inte har så mycket annat för mig så ska jag skriva klart den denna helg. För vill ju inte sitta med de när jag är i långed till helgen. Då finns de så mycket annat skoj att göra. hihi.. Jag är fortfarande helt chokad över att jag klarade förra tentan fast självklart på ett bra sätt. Detta gör verkligen att man blir mer pepp på att plugga mera mera mera. Trodde verkligen  aldrig att jag ens skulle börja plugga igen och nu älskar jag de. Det är verkligen jätte skoj, sen gör de ju det inte bättre att man får ha en hel del praktik också. Åhh vad jag gillar detta.. Kommer sakna alla goa ungar och personal på onsdag när de är sista dagen.. Men jag kommer ju tillbaka efter sommaren.

Får vi se vad morgondagen har att bjuda på då. Har iaf tvätt tid mellan 16-19 men annars vet jag inte. Blir såklart en eller kanske två promenader beror på hur min förkylning ligger till. Men tror tyvärr de skulle bli sämre väder i morgon. :( Redan nu är de mulet och svart. Men men.. Jag kan vänta på sommaren i någon dag till. Hihi..

Ne nu ska jag ta och skriva lite mera på tentan så kommer jag sova underbart gott i natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0