Vem har tagit min röst?!

Får börja med att säga grattis i efterskott till min kära kusin patrik. Kan även svara på din fråga att jag och callo var hos modelhouse här i gbg, så de var fotografen drä som tagit de svartvita kortet. :)

Hm, undra vem som är den skyldige som tagit min röst. Den är iaf borta.. Hihi..

Dagen på min vfu har iaf varit helt perfekt.. Även om barnen inte riktigt hör vad jag säger pga min röst.. :)

Hämta ut min paket från h&m förut med skit snygga shorts och allt passade. Perfa!!

Idag är de min kära farfars födelsedag! Hoppas du haft en bra dag där du nu befinner dig!! Saknar dig en hel massa!!!


Ne nu ska jag käka lite frukt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0