Till Cia

Jaja cia jag får la ta och blogga då. :) Men de är ju så tråkigt hehe..

Jag har sjukt mycket att göra varje dag nuför tiden. Fast bara roliga saker såklart men de är en hel massa i skolan, jag har verkligen kommit igång med träningen och de känns sjukt bra, i lööve body pump :) Sen blir de en hel del tid hos syster och dennis. :) Han blir ju bara sötare och sötare för varje dag hihi..
Var ju till långed på snabbvisit förra helgen och de va myys.. Denna helgen kommer bli ännu mysigare för i morgon kommer mamma hit så då blir de att vara här hemma hos syster och dennis på dagen sen på kvällen ska jag och mamma på bio vi ska se på 2012!! :D Myyss!!!
På lördag kommer min kära kille hit oxå och de blir ju inget annat än mys de, hih.. Så detta kommer verkligen bli en bra helg.

Sen blir de en vecka full med plugg och träning sen åker jag till långed fredagen den 19 och stannar där till måndag de ska såklart också bli skij för då är de dlik träffen i badminton hemma i hallen så de ska bli skoj att se. :D


Nee allt för mig

xoxo

Kommentarer
Postat av: cia

Thanx! har längtat haha :) Kom ihåg att jag åker till Norge den 26 haha jag tänkte om du ville ha någon hjälp med håret eller så! :) PUSSSS

2009-11-12 @ 22:52:17
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: cia

Ja vi kan ju försöka klämma in en umgås stund haha å så kan vi fixa ditt hår till nått nytt! :) jag har en ide! haha puss

2009-11-13 @ 10:50:57
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0