Vilken härlig dag!

Oj va förvånad man vart när man vakna och de inte regna. Himlen är helt blå och solen skiner så fint och de va faktiskt riktigt härlig temperatur ute också. Mera sånt här väder tack.. Nu får vi lite mer sol timmar här i gbg för igår sa dem på nyheterna att i gbg hade vi haft 3.3h sol i hela november. suck.. :) Men helegen skulle ju bli fin. Så jag får väl ta mig några promenader hemhemma i långed nu under helegen då. Jag sitter iag på tåget nu så gött att ha datorn med sig då går resan mycket fortare, så lyssnar jag såklart på spotify med. :) På stationen var jag ju tvungen att gå till subway!! I lööve subway! så nu är jag mega mätt.

Åh jag känner mig på strålanade humör idag :) Underbart!!

Ne nu ska jag nog ta och luta mig bakåt och vila en stund..

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0