Vilken måndag..

Så var de en ny vecka igen då, sjukt att de rean är vecka 48.. Jag har snart läst ett år på universitetet helt galet! :)

Dagen började helt underbart fast något trött hihi.. Men de va jag ju inte ensam om, klockan ringde iaf 08.15 så de var bara att stiga upp. Då tåget skulle gå vid 9.28 från ed. Tommy körde mig till ed fast han hade jobbat natt, han är ju bara för snäll! ;) Men när vi väl kom till ed så kom de aldrig något tåg!!! Så när klockan var 09.40 fick jag reda på att de hade hänt något i oslo så tåget skulle inte komma fören 10.20 suck. Så jag gick och satte mig i väntsalen så tommy kunde åka hem och sova. Som vanligt är de inte skoj att säga hej då..
Till slut kom tåget och de rulla iväg mot trollhättan där de blev byte till buss, jag valde en dubbeldäckare lr va de heter och satte mig längtsfram där uppe hihi coolt. Så blev på lite bättre humör då för aldrig åkt en sån tss.. Men trött som bara den var jag. Så när vi äntligen kom fram hit så var de bara att skynda till subway och dirket till skolan. Där väntade 3h bild men vi fick sluta redan efter 2h så de va hur gött som helst. Och tro de eller ej men jag blev riktigt nöjd över en bild jag rita idag vi rita av våra skor och min blev riktigt bra för att var mig hihi..

Hade tänkt att vila en stund nu när jag kom hem innan de är dags att ge sig av till bowlingen men hoppar de och lägger mig tidigt ikväll istället. Det kommer bli en jobbig vecka utan sovmorgon hur ska detta gå haha..
Men Vfu:n börjar på onsdag så de är en kul vecka iaf..

Cia maila korten.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0