Fy vilken kass dag detta varit kan vi spola tillbaka lite. :)

Fyfyfy va jag hatar att vara så här förkyld tror aldrig jag varit så här mkt förkyld förut alltså.. Så var jag tvungen att få de denna helgen när jag är hos tommy men men.. Jag har väl gjort nått ont hehe..

Igår fyllde kära mamma hela 50år ojoj hihi så var där på kalas några timmar trevligt fast jag var och kände mig helt dö då jag är så sjuk men men...

Idag fyller dennis hela 2 år! Shit va tiden går alltså snart är han väl 18år hehe..
Jag är iaf lika lr nee kanske lite bättre i dag men nee gillar inte att vara förkyld. Jag somna som en stock igår hihi.. Kommer knappt ihåg att jag la mig då är de illa och vakna inte när tommy gick och la sig så var typ helt paff i morse när jag vakna haha.. Ja jag är sjuk. Men vakna så jäkla tidigt redan vid 8 så kunde jag inte somna om så jag satte mig vid datorn och beställde all kurslitteratur för hela termin gött att ha de gjort. Dock inte kul att betala 1240:- men men nu behöver jag inte köpa några böcker förren nästa termin så de är gött. Jag hann även att plugga lite i morse rätt seg bok men. Jag höll på att somna i soffan flera gånger när jag läste vet inte varför jag inte gick in och la mig i sängen men. :) Käka frulle vid typ 11 eller något sen blev jag hel dö igen kände mig såå social.. Inte.. :( Så vid två tiden åkte tommy iväg på fotboll va nån b lags match idag vet ej var lr mot vilka men kände att jag ändå inte skulle orka gå upp och kolla om den var hemma. Så nu sitter jag här i lägenheten själv och känner mig lite bättra efter att jag fixat lite här och duschat.. Men nästan så jag får lite ångest för att jag var såå osocial förut eller helt borta va jag typ.. Inte likt mig men.. :) Nu känner jag mig som en rätt normal mäniska igen. :)

Nu blir de att kolla på tvn ungamödrar, lyxfällan bla.. Gött nu när lite serier lr program börjat igen så finns de nått att se på söndagarna med. :)

Imorgon åker jag hem till göteborg igen.. Då ska jag "bo" hos syster och dennis då emir är ut och far hehe.. Får se hur jag mår i morgon kväll om jag orkar iväg till skolan på tisdag är bara från 10.30-12 är en föreläsning så känner att de inte gör något om jag missar de bättra att vara friskare och känna sig pigg på onsdag när de är en hel dag då vi ska fixa våra handdockor, sen är jag ledig torsdag och på fredag är de en hel dag till med bild då ska vi måla våra trummor.. Så en riktigt soft vecka.. Bra de.. :)

Åhh nu lyssnar jag på takidas nya skiva.. såå bra är dem.. Gött att jag ska se dem den 26 nov. :)

Nee nu blev de ett långt inlägg.. Men man vet aldrig när jag orkar skriva igen hihi..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad är det jag läser, en ny romans :)?

2009-09-06 @ 21:09:29
Postat av: Sofia

obs, föregående inlägg vart ifrån mig. Mitt namn försvann...

2009-09-06 @ 21:10:46
Postat av: cia

ÄR du bättre idag? :) kram

2009-09-07 @ 11:30:11
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: S

Va trevligt :) Hoppas du blir frisk snart!

2009-09-09 @ 16:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0