Har tappat orken för detta..

Ja fy va illa jag är på att blogga nu men känner inte alls för de.. Sen hinner jag inte heller, iaf inte just nu när skolan precis börjat. Går ju inte så långa dagar men när jag väl kommer hem blir de att käka sen träna sen är dagen över typ.. Då läser jag hellre andras bloggar än bloggar själv.. Men nu är ju hösten väldigt nära då tror jag att jag kommer börja skriva mera hihi.. Fast vem vet.. :)

Idag har jag iaf joggat i 30min sen tränat core i 25min.
Igår simma jag i 30min och hade vatten/cykel/box i 60min. Underbart...

Imorgon blir de vila och bio istället hihi. ska se nya beck med syster.. Vip bio och allt.. 
 
Så blir de vattengympa igen på torsdag sen blir dde att åka till långed på fredag och hem hit igen på måndag kväll..
Kommer nog bli en trevlig helg, på lördag fyller kära mor 50 så då blir de lite kalas. trevligt.. Sen fyller ju dennis 2 på söndag men då är ju inte jag här hemma så han får få sina presenter på lördag istället, skulle inte tro att de gör han så mkt..

Nee nu ska jag lägga mig och sova fast att jag har sov morgon till 10 i morgon.. Nice, älskar mitt schema och att plugga.. !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0