hemma i min lya igen. :)

Nu är jag hemma hos mig igen efter nästan en vecka på andra ställen.. Men jag har haft väldigt skoj under veckan som varit..

Idag blev de att shoppa lite igen hehe.. Vet inte vad som hänt med mig shoppar som en galning nu för tiden haha.. Idag blev de en tur på netonet, det blev en rosa liten fin datamus, ett par skit snygga rosa hörlurar, ett 4gb rosa minne och en svart mini blender med mera. Hihi.. Så nu har jag allt jag vill ha till min söta rosa dator.. De gillar jag skarpt. Hehe..

Åh de får nog bli ett besök hos läkaren på måndag om de inte släpper i mina bihåler men jag vet ju att jag har inflamation där då jag vet hur de känns.. Men som vanligt drar jag ju ut på att gå till läkarn hehe..


Gött att de är fredag i morgon ska bli gött med helg för är ju såå mycket i skolan haha.. Ne men nu i helgen ska jag faktiskt plugga en hel del då jag inte orkat gjort detta än.. Men vi startar helgen med after work med hanna, josefin och susanna.. Kommer bli trevligt.. Sen lördagen kommer börja med att tvätta sen vid 13 tiden blir de att kolla på pinpals, skoj!!! På söndag blir de också att kolla på PinPals denna gången b laget men lika skoj iaf.. :) Så får de bli att plugga resten av helgen.. Är ju ledig måndag med så är gött men ska völ träffa gruppen en sväng med men.. Sen är de typ bara 1½h på tisdagen jag går sen hela onsdagen och på torsdag börjar vfu:n igen skoj skoj.. har bara fyra dagar denna gång men alltid gött att ha vfu. :)Ja de är hur min helg och näsat vecka kommer se ut de.. :)


Hm, jag tror jag gillar hösten rätt mycket iaf.. Längtar så tills vinterstudion börjar igen hehe.. Då har jag fullt upp på helgerna haha.. kolla på pinpals och vinterstudion hehe..


Nee de var allt för mig idag och mitt svammell.. :P

Kommentarer
Postat av: Emma

härligt att du börjar bli mer som mig : ROSA ;) hehehe <3

2009-09-11 @ 00:18:42
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: cia

Men gå till läkaren idag maddepadde!!! :) så slipper du ha ont?!

2009-09-11 @ 13:05:02
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0