Ny kurs

Då ska vi se om jag lyckas få ner några rader igen då.

Jag mår bara bra och livet leker. Hösten börjar verkligen komma nu men jag tycker bara de är mysigt speciellt när de är sådana fina dagar som idag dock svin kallt men fint.

Jag har fullt upp om dagarna nu för tiden tycker jag hinner inte riktigt med allt som jag vill göra men så är de ibland. I torsdags va jag och syster på bio, flickan som lekte med elden shit va bra dem filmerna är.. Längtar tills nästa kommer. :) Det blev iaf en sen kväll då inte bion sluta fören 23.15 typ så va la hemma vid 23.50 och då fick jag världens bästa överraskning när min mobil ringde i hissen. :D Blev otroligt chockad men väldigt väldigt glad. :) För de vat tommy som ringde och han va här utanför min dörr.. Thii.. På fredagen avslutades våran kurs introduktion ocg gestaltning, de gick bra för oss men vissa folk alltså åhh va irriterad man kan bli.. Suck.. Men men. Va hemma vid 13.30 då va de bara att slänga i sig lite käk och sedan åka mot långed. Med ett stopp hos syster då dennis skulle med oss hemhem. Va hemma i långed vid 17 tiden då var jag väldigt trött och sliten men orka inte lägga mig så satt och tjata med mamma för pappa va ju inte hemma som vanligt hihi.. Åkte hem till tommy lite senare, kolla på film och bara hade de mysigt. :) Lördagen bestodd av guitar hero i x antal timmar haha.. Vi är ju gryma på de nu. :) Sen på kvällen åkte vi och bowla skoj skoj.. :) Söndagen bjöd även den på lite guitar hero men även på middag hemma hos mor och far där även callo med familj var. De va mys.. :) Efter de var de dags för lite badminton va ju jätte längesedan jag spela i långed men oj va jag saknar de.. Träffa även emma där upp, vi spela några matcher som förr i tiden hihi.. Skoj.. Sen var de mindre skoj för då var de dags att bege sig till tåget för att åka hem igen efter en mycket rolig och mysig helg.. Men jag hade ju en trevligare hem resa än vanligt då cia åkte med mig. :)

Å igår va de dags för den nya kursen att starta och de gjorde den med beskedd fy ilken lång dag 8.30-16.30 puh.. Hehe hade dock en håltimme på 3h mindre skoj.. Idag har de varit som vanligt igen skola mellan 10.15.11.45 hihi.. Efter skolan åkte jag och köpte mig en gitarr så nu äger jag en helt ny gitarr hihi.. Hoppas att jag kommer lära mig att spela en del på alla gitarr lektioner vi kommer ha fram till jul. Ska bli väldigt roligt iaf.

Nu sitter jag och lyssnar på takida, längtar till den 26/11 :)
 Om en stund ska jag ivög och träffa M & A då jag ju börjar jobba nu idag hihi. Kommer bli skoj hoppas A känner igen mig bara fast idag är ju som sagt mamma M med så. A hade återigen varit sjuk så nu hoppas jag verkligen inte att han smittar mig igen hehe. För tror de va han som gjorde de sist och så dålig vill jag inte bli igen.

Ojoj fick allt ner lite rader iaf. För de händer ju sååå mycket i mitt liv haha.. Nörd.. :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0