På tåget..

Shit va jag är matt.. Helt slut känner jag mig.. Även om vi bara "leker" på skolan så känns de vill jag lova inte direkt trött i huvudet utan kroppen. För huve behöver vi ju inte använda så mkt denna kurs haha.. :) Idag har vi haft slöjd sjkut kul, gjort massa instrument allt från trumma till makarakas. :P Skoj skoj.. Va och käka på en lunch restaurang med de var såå gott då de fanns kyckling med ris och basilikadressing ahh i like.. :)

Nee nu bara jag babblar om allt och inget, gött de är att ha datorn med sig på täget skulle dock behöva läsa lite härlig kurslitteratur men nee.. ;)

Mot långed. :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: syster

hoppas resan gick bra! Nu ska jag baka paj, pöss

2009-09-04 @ 22:12:01
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0