Känslig eller!!

Shiiit de är redan april.. Var tog mars vägen då?!

Idag hade vi kursitro för nya kursen gestaltningsformer 2 och de ser ut att bli en rolig kurs. :) Mycket praktiskt och de gillar vi hihi.. Så på torsdag drar de igång med en föreläsning tror ja de va.. Så är ledig i morgon. De är nice!

Imorgon är jag alltså ledig då ska jag sova lääänge för de är nått jag börjat med nu.. Tror de är min kära T som smittat mig med detta.. fast jag tycker de är skönt så haha.. Så länge jag inte börjar tidigt i skolan så haha.. Vill inte ens tänka på hur trött jag kommer vara när jag måste upp med 7 tiden då jag är trött som ett as när klockan ringer 10.30 haha..
Det blir iaf ett pass på gymmet i morgon sedan ska jag hämta D på dagis vid 14 tiden.. Kanske kanske de blir en tur till mediamarkt ;)

Ang min rubrik så är de helt sjukt va känslig jag är.. Tårarna kan lixom bara komma när som helst.. helt galet.. Men vet att jag inte är själv om detta så då känns de ju lite bättre.. De är helt enkelt något som går nu haha.. Jobbigt är de iaf.. :P

Nu blir de strax att kolla på DHW sen blir de att kolla klart på lost inte mkt kvar nu! På säsong 1 alltså haha..


10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0