13½h

Jag mådde så galet dåligt igår när jag kom hem från syster.. Kändes som ett tåg hade kört över mig.. Så jag la mig i sängen och kollade på tvn. Vid 20 tiden fick jag ta en ibumetin så gjorde jag mig klar för att sova och inna klockan var 21.30 sov jag för jag såg inte slutet på så mycket bättre.. Jag vaknar ca 13½h senare.. Haha.. Jag behövde helt enkelt sova.. Men de är förståligt eftre 8h bakning.. Som de blev igår, men jäklar va allt blev bra.. Blir nog att baka nått till i morgon måste iaf köpa nån mer burk för om de står "öppet" i kylen är syster där och nallar.. haha.

Idag ska jag inte göra något mer ansträngande än att städa, laga mat, se på vinterstudion och plugga lite.. Var ett tagsedan jag hade ne sån här dag där jag inte planerat att gå ut, men de är gött ibland, att bara gå runt i mjukiskläder en hel dag och greja här hemma.. Det är även sista söndgane här hemma nu inna jag drar till långed på jullov! :D

Ne vinterstudion är de ja.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0