<3

Hoppas verkligen inte jag börjar bli förkyld nu..?? Känner av en lite huvudvärk sen kommer jag på mig själv att jag står å snyter mig.. gaah inte tid med nån förkylning nu inte.. Måste träna ju, så jag kan frossa i julmat och julgodis,.... :)

Imorgon är de redan söndag igen nu går de så där galet fort igen.. Två veckor kvar i skolan innan de blir jul ledigt, eller nee ledigt blir de ju inte kommer ha en tenta att plugga till men några dagar ska jag allt unna mig.. Redan andra advent imorgon, vet dock inte vad som hänt med mig för jag har inte ställt fram mina adventsstakar i fönstren ens.. :/ Men jag orkar bara inte känner ingen lust till de. Även om de är ca 5meter från garderoben där dem ligger till fönstren dem ska upp i haha.. Mamma och pappa kommer ju hit helgen den 17/12 så mamma kommer väl säkert ställa fram dem haha.. Annars får dem stå där i garderoben denna jul.. Jag är ändå inte här under julen så.. Bor även på 6:e våningen så va fasiken haha..

Saknar min T lite mycket nu.. Ska bli underbart att vara hemma i tre veckor under jul!! :)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0