Bullar igen.. :P



Det blev 96st bullar igår, vissa blev rätt stora som ni ser på bilden. Men enligt T var dem lika goda som vanligt så de var ju tur haha.. Var galet jobbigt att göra dubbelsats.. Så blev lite öm i nacken där i slutet.. Men nu ska jag väl inte behöva göra några bullar på ett tag, men man vet aldrig haha.. :)

Idag har jag varit i bengtsfors, fixat min klocka som jag fick i julklapp, armbandet var lite långt men nu passar den perfekt. Sen åkte jag med pappa till mellerud fixa lite med bilarna.. Vi blev där lite längre än väntat men men, fick ju en hel dag med pappa så de var ju inget fel med de.. Tråkigt att de ska bli så mörkt så fort bara.. Var hemma vid 16.30 sen dess har de blivit rätt lugnt kollat några avsnitt av mentalist.. Nu kollar jag på csi som tydligen håller på i 3h.. :P Var längesedan jag kollade på csi jag som älskade de förut..

Klockan jag fick av syster i julklapp.

Kommentarer
Postat av: cia

kunde inte du ha tagit me lite bullar till mig idag när ja va sjuk å allt madde?! :D

2010-12-28 @ 21:41:27
URL: http://ciajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0