Dagen plus dagens

Idag har jag varit ledig men har inte suttit ner många minuter.. Och de gillas. Jag älskar att ha något att göra, för direkt jag är här hemma själv och inte gör nått speciellt så börjar jag bara tänka så mycket och dritt.. :P
Starta dagen med ett träningspass, sen åkte jag, syster och Dennis och inhandlade alla ingridienser till morgondagens julgodisbak! Sen gick jag och Dennis ut och "träna" efter de blev de att käka och då satt jag ner haha.. Efter maten tjuvstartade jag och syster med att baka hihi.. Vi gjorde vitischoklad, fudge och winernougat. sen åkte jag hem hit.. Och de finns inte ett skit på tvn så får bli några avsnitt av the mentalist. Är dock rätt trött så blir nog en tidig kväll ikväll..

Så här såg jag ut idag;




Kommentarer
Postat av: Mikaela

gud va smal du har blitt =)

2010-12-11 @ 11:07:15
URL: http://mikkan4.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0