Fält studie med Sofia!

Idag har jag och Sofia varit så jäkla duktiga.. Vi åkte ut till Sofias Vfu plats så vi var där vid 9 tiden. Dagens fältstudie gick ut på att vi skulle interjuva 4-6barn var. Frågorna vi ställde var frågor från diagnosmatrialet Diamanten det handlade alltså om olika matematik frågor. Det var väldigt skoj och intressant att höra vad kidsen svarade.. Dem var så duktiga allihop och kan räkna riktigt långt.. Redan vid så ung ålder som 4-5.. Så de var en rolig och lärorik fältstudie denna gång.. Vi var klara lite efter 11 så då tog vi bussen hem.. Sofia  gick hem till sig och jag till gymmet!!

 

Gött att jag nu kan bocka av ännu en uppgift nu är de bara ett undervisnings seminarium och slastentan kvar att göra i denna kurs. U-sem ska vi planera och göra klart till veckan även samanställa våra fältstudier, detta ska vara inne den 10 januari. Min grupp har bestämmt att göra klart allt detta till veckan så vi kan fokusera helt på att plugga till tentan under "jullovet" skönt skönt..

 

Imorgon är de en föreläsning som väntar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0