Jag klara det!!

Ojoj nu har jag kört till Torslanda helt sjjälv gudars va jag är duktig. Hihi tur jag vet hur man kör dit då ju syster med familj lämnar sköna hisingen för att bosätta sig i torslanda. Så nu vet jag att jag hittar även med bil haha..

Jag och dennis åkte iaf till små groderna för att hämta mina termo byxor hade tänkt stanna en stund men de gick magsjuka på avdelningen så de locka inte så mycket... Så vi åkte till backaplan och köpte lite mera julklappar haha.. Det börjar ta sig nu iaf så är snarty klar med alla julklapparna...

Nu dricker jag kaffe kände att huvudvärken börja komma så fick fixa till lite kaffe och dennis ja han bowlar han.. ha ha

tränade i morse med gött gött..

Längtar som en tok till i morgon.. Ska ut å rida då och förhoppningsvis bli medryttare!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0