Julpyssel på Dennis dagis!

Idag när jag hämta Dennis hade jag med mig fika, fyra bullar som vi bakade igår och julmust. För idag var de julpyssel på han dagis mellan 14-18 så när jag kom vi 14 så började vi pyssla, det var mysigt. Dennis var jätte duktig och klippte som en gud, lite jobbigt när de inte fanns nån vänster sax men han fixa de iaf.. Han är ju bara för söt när han säger till alla att detta är min madde, nu ska jag hämta sånt här papper till min madde. Hihi.. sötungen..

Dessa vackra saker skapade vi;







en söt liten tomte och två smällkarameller. Efter en 1h pyssel gick vi in ett större rum och fikade, samt lekte en hel massa.. Kids överallt.. :) Jag kände mig verkligen hemma och längtar så tills dessa 1½år som är kvar tills jag är klar i skolan!! :)

I påsen låg den 4st bullar men ändå fick jag bara en mycket märkligt. :)

Vi var kvar rätt länge och klev inte innanför dörren fören 16.10. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0