Kommer sova såå gott inatt!!

Ojoj va vi bakar.. Haha.. Men nu har jag lite paus fast knäcken kokar på spisen så helt sysslolös är jag inte..

Jag kom hit till syster vid 9.30 sedan dess har de gått i ett.. Vi har gjort, ischoklad, mozartkulor, vanliga marsipankulor, pepparkakor, rocky road, choklad bräck, chokladkola, vit ischoklad, fudge, winernougat, nu står knäcken på spisen sedan ska vi göra mintkyssar.. Vi är ju bara för grymma med de här att fixa julgodis.. :P

Vi tog en paus vid 12.30 för att käka mat och oj va mat vi åt, jag och syster delade på ½kg fläskfile, 18st hasslebackspotatis och 4st morötter.. Haha.. De var så jäkla gött så vi bara åt å åt..

Så blir inte mycket mer att käka idag inte..


Inatt slocknade ännu ett liv, det var mormors tur att lämna denna jord. Så nu slipper hon ligga och lida, för hon har de troligen betydligt bättre där hon är nu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0