sjuk!!!!!!!!!!!!!!!

jippy jag är sjuk.. tror de är min kära kusin Cia som smittat mig.. :P

Igår mådde jag riktigt illa när jag vakna men jah och Mika hade ju ännu en gång bestämmt oss för att ta en fika, så kunde inte med att ställa in den igen, så tog två ibumetin så åkte jag till "stan" ojoj va vi tjata i två timmar.. :) Käkade varmbaguett ovh drack kaffe/varmchoklad

 
Slutttt.. :P


Smygfotade Mika när hon prata i telefon.

kvällen igår var ingen höjdare svin ont i hela kroppen i halsen smaka de blod.. T tog väl hand om mig även om jag inte var/är på de bästa humöret när jag är sjuk. Iaf inte enligt t. :) La mig runt 23.30 frös som en galning men kunde tack och lova somna rätt lätt tillslut och sov till 10 i morse.. Idag mår jag väl lite bättre ingen jobbig värk i kroppen men nu rinner ju näsan hela hela tiden.. Haha, vilken bra asvlutning på detta år.. Men förhoppningsvis startar nästa år kanon genom att jag börjar bli frisk.. haha..

Har låge i soffan hela dagen förutom en snabb tur till konsum kände att jag behövde lite frisk luft..
Så soffbordet har och ser ut på följande sätt ;)

 dr pepper ett måste, godis ett måste, febertermometer, halstabletter sen ligger de nog en glasspinne där med efter en piggelin. :) Måste ju försöka med allt för att bli friks ju.. Haha..


Gott nytt år på er! Hoppas ni får en trevlig kväll vad ni än må göra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0