The mentalist

Då var de onsdag kväll.. Har precis sett på säsongsavslutningen av greys anatomy.. Så nu ska jag ta och kolla på några avsnitt av the mentalist tills jag blir trött så jag kan sova..

Har kommit in i en period där jag har svårt att somna.. Har även drömt en jäkla massa de senaste så har vaknat till en del gånger och även vaknat när klockan ringt och varit tvungen att tänkt nee f**n de måste bara varit en dröm.. Lite halv jobbigt.. Men men, vet att de kommer sådana här perioder emellanåt..

Så eftersom jag inte kommer få se min man fören jag åker "hem" på jullov så får jag nöja mig med att kolla på the mentalist och bli lite mer små kär i Patrick Jane, hihi.. Denna serien är faktiskt lite små roliga Patrick får mig att skratta i varje avsnitt så jäkla skön haha..

Men får inte bli för många avsnitt för imorgon väntar en lååång dag i skolan 9-16 men med 2h lunchrast.. Suck!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv; den som är på klöspinnen, sjukt gullig :) liknar min förra dessutom lite :P

2010-12-08 @ 23:09:25
URL: http://www.gabriellawestermark.blogspot.com
Postat av: amanda ~ annasdotter

Går the mentalist nu? :o var inte det slut? haha



Toppen :D hör av mig sen när vinnaren är dragen :D!

2010-12-09 @ 16:14:26
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0