Trööttt!

Vilken go dag de va i skolan idag.. Riktigt nice va den.. :)

Hade med mig träningskläderna till skolan idag för skulle träna direkt efter men när jag kommer med vagnen ser jag att gymet är helt mörkt och att ingen är där. Hm.. Så när jag kommer fram till dörren står de något i stil med att "stängt pga risk för takras" eller något liknande. suck, så de va ju bara att gå hem och fixa käk.

Jag har varit sjukt trött hela dagen och är så fortfarande skulle lätt kunna lägga mig nu men jag måste se familjen annorlund men blir nog att sova dirket efter de orkar nog inte se OS idag verkar de som.. Men men..

Imorgon ska vi se på bio mellan 8.45-12.30 nån barnbio eller va de nu var sen blir de att sitta med basgruppen.
Sen ska jag och syster sola gött!! :)

Nu ska jag ta och lägga mig ner haha..

xoxo

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja jag mår så bra och är såå lycklig han e världens gulligaste <3 :)... du har fått en blogaward av mej kika in på min blogg så vet du hur du ska gå tillväga :)

2010-02-23 @ 00:15:58
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0