<3

Galet vad konstigt väder de varit idag.. Men jag och T har haft en lugn dag.. Gick upp vid 10 slöa och spela tv spel. :) Käak för mycket mat vi 16 tiden så hamna i mat koma så fick bli en powernap till 18 :) Tog tag i mig själv så gick hem till mor och far och tjata en sväng fick mera jobb av kära far som vanligt hi hi.. Så i morgon när jag vaknat blir de hem dit och måla båten.. Underbart att pappa skaffat sig en båt. Blir vädret som dem lova så ska vi ut på sjön på söndag. Nice nice..

Idag var de även min spring dag men fasen var har lusten tagit vägen?! men älsklingen lyckades iaf få ut mig och när jag väl joggar då känns de skit bra :D

Nu sitter jag här hemma själv då T jobbar natt....

Får nog nörda lite tv spel :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0