Borde inte få ha blogg

Jag är riktigt dålig på att blogga nu men de är väl så när de är sommar. :)

Livet leker iaf. Jag trivs så jäkla bra här i långed!! Saknar inte Göteborg ett endaste dugg.. Har haft underbara veckor här hemma iaf.. Tiden går ju så jäkla fort bara vill ju hinna med så mycket men jag har bestämt mig för att inte stressa hinner jag göra en del av de jag vill så är de ju bara bra.. De blir ju iaf PINK i slutet på juli :D

Har pratat med min chef idag och jag har fått mera jobb :) skulle inte börja fören vecka 28 men nu blir de redan nästa vecka kanske att de blir något denna veckan med.. Sen blir de eventuellt att jobba helger med.. Gött eller!!!! Detta bara för att de brann på den fabriken jag städar för ca 2 veckorsedan som behöver dem mera städ. Och jag grinar inte för de.. Hihi.. Är ju ett så pass soft jobb med bra betalt så de ska bara bli gött att tjäna pengar så en kanske kan komma iväg på en sista minuten i höst! Eller va säger du mika. ;)


Idag håller jag mig inne fast de  är jätte härligt ute men kände för att baka och då ville T ha bullar så snäll som jag är så bakar jag nu bullar.. Just nu jäser degen. :P

Men nu vet ni iaf att jag lever :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

sista minuten tycker jag absolut =)

2010-06-28 @ 18:41:05
URL: http://mikkan4.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0