En dag men ont i ryggen och nacken!

Godeftermiddag.. Här sitter jag vid köksbordet och kollar ut genom fönstert och möts av en grå och tråkig dimma.. Men de kan inte alltid vara sol. :P

Dagen har varit mycket bra vill inte att veckan ska ta slut för då är denna vfu period över :( Gillar verkligen min avdelning!! Jag var mycket trött när jag kom hem då jag gick upp 5.45 la mig för att vila men ne de gick inte de tur de kanske. Syster ringde i precis rätt tid då jag hade som tråkigast så i åkte iväg till backaplan och fixa lite saker jag fick äntligt en ny kolsyrepatron. Sen va de bara hem och börja med tvätten jippy. Är ju inte jobbigt men de blir sånt jäkla spring en timme går så jäkla fort när man tvättar. Men nu är de sista i torktumlarn sen ska jag ta mig en härlig dusch och torka mig med en ny tvättad handduk de ni är inte varje dag, haha.. Jag har även fått ner ytterliggare lite mera på tentan, detta är en tenta som iaf inte jag bara kan skriva ner allt på en gång utan de måste lixom växa fram eller va en ska säga, skriver typ en halv sida åt gången så nu har jag en sida kvar att skriva. De ska jag fixa till söndag helst torsdag kväll då jag åker till <3 på fredag. Är ingen panik så då den inte ska vara inne fören 26mars tror jag de är men jag ska lämna in den senast 22mars för sen åker jag hemhem den veckan och bara är ledig och gottar mig haha.. Smart va. :)

Tänkte jag skulle vart iväg och tränat idag men nu strejkar min rygg och nacke, suck.. Ge mig massage någon snälla.. Får vänta tills helgen så kanske jag kan smöra till mig en massage av <3 hihi.. kan ju alltid hoppas iaf..

Imorgon kommer min vfu ledare ut till mig på vfu:n för att bedöma mig. Ska bli mycket skoj ser verkligen frameot detta.. Jag och kidsen har tränat som galningar förra veckan så de ska allt gå bra. Är ju inget man kan säga på förhand med så små barn att allt ska gå som på räls, lite svårt att få 13st 1½åringar att sitta helt stilla och göra precis de dem ska ju.. Haha.. Men vi kommer allt ha skoj i morgon som vi haft på alla andra samlingar.
Direkt efter jag slutat i morgon åker jag ut till bergsjön för att passa A igen. Mys mys.. Dock blir de en lång dag och sedan upp 5.15 på onsdag. Men jag är inte bitter haha..

Ne om jag skulle palla mig ner till tvätten en sista gång då kanske..

Blir en riktig tv kväll ikväll iaf om jag inte somnar ifrån de då vill säga.. Haha..


mkt gammal bild men ge mig de ljusa håret tillbaka snälla. :P



Annars får jag återgå till denna färg.. Se hur länge jag pallar se ut som en mongo i huve. :P

Ha de.

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

vadå mongo? ser jag ut som ett mongo i huvvet tycker du? :P hehe! Puss

2010-03-08 @ 22:13:59
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: mikaela

ja jag skiter i dem nu tycker det e så fruktansvärt löjligt.. det va en mkt trevlig pratstund =) hoppas det går bra i dag :)

2010-03-09 @ 10:15:11
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0