Gött ä de!

Vilken vecka detta har varit men ack va skoj jag haft. :) Men helgen som kommer är väldigt efterlängtad. Ska bli gött att få sova ut.. Men jag har en mysig vfu dag kvar synd att veckorna går så fort när man är på vfu. Har haft de jätte bra som vanligt.. Imorgon är de upp tidigt igen men blir en kort dag så de är lugnt. För vid 12.45 sitter jag på tåget på väg till my lööve!

Idag efter vfu fick de bli ett pass på gymmet mycket nice va de.. Sen blev de även en promenad till posten för att hämta ut mitt paket från nelly som äntligen kom idag. Kläderna va mycket bra så behålla alla tre plaggen haha..

Ne nu orkar jag inte svamla mera, ska borsta gaddarna sen krypa ner i sängen och kolla på tvn för få bli en tidig kväll ikväll då klockan ringer 5.50.....

Hoppas ni får en bra och mysig helg för de ska jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0