Tillbaka på artisten!

Då va de måndag igen då.. Jag mår bara bra som tur är.. För igår när jag satt på tåget mådde jag inte alls bra världens huvudvärk och int i halsen men de va bara sömn jag behövde för i morse va huvudvärken nästan helt borta. :) Dock ont i halsen men de kan jag leva med.. Vaknade iaf till otroligt härligt väder, våren är äntligen på väg... De första som stod på mitt schema idag var ett återbesök på sahlgrenska. De gick bra fick den härliga bedövningssprayen i näsan igen som även bedövar halsen hihi. Blev att kika med kamera osc de såg bra ut är dock fortfarande mycket trång men är skapt sådan så inget man kan ändra på men just nu finns de gott om plats så de hoppas vi på att de fortsätter så här.. Sen blev de en tur på stan då de va 90min tills jag börja.. Hade en helt meningslös data lektion på 45min tror gubbarna trodde vi typ va 3år lr liknande.. :) Sen blev de lunch sjukt goda nudlar!! Så va de dags att sätta igång med grupparbetet igen då, gick väl något bättre än väntat. Men som sagt jag glider denna gång haha.. Orka!! :)

Sen blev de en tur till willys, har bestämt att de blir en nudel och fisk vecka denna veckan. Idag blev de stekt abborre och mos sjukt jävla gott!!! :)

Blev ett lugnt pass på gymmet på 20min crosstrainer 20min cykel..

Nu är de bara att slappa i soffan och kolla på tvn..

Imorgon är de en ny dag med grupparbete och möte med kursledarn. Sen blir de att hänga med syster och dennis. Ska även bo hos dem till torsdag.. Nice nice.. :)

Hoppas denna veckan går fort för om en vecka är jag på väg till långed för att stanna där i en hel vecka! Lovley!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0