Trött eller!!

Nu sitter jag hemma i sängen ny duschad.. Skönt att vara hemma efter denna långa dag.. Fast haft en väldigt rolig dag så ska inte klaga. Vi har haft underbart väder. Att bara se solen varje dg gör en på så mycket bättre humör. Blev värsta party sugen förut när vi käka mellanmål och så kom de en bra låt på radion haha.. Men de får jag vänta med ett tag till. :) Fast kolla in vädret förut och de ser ut att bli SNÖ på fredag.. Suck suck suck. De får inte snöa då och bli kaos i tågtrafiken då för jag ska hem till hjärtat då. Så ne ingen snö tack!!!

Vet inte va jag ska svammla mera om här.. :)

Kommer ha några sköna veckor framför mig. Nästa vecka blir de tuffaste med skola varje dag troligen långa dagar då vi ska förbereda oss inför redovisningen den 22/3 men efter den redovisningen åker jag hemhem och är ledig hela den veckan NICE sen är de skola mån-tor sen är de påsk och lite lång ledigt igen.. Hihi.. Efter de har jag knappt sju veckor kvar innan jag går på de härligt långa sommarlovet på tre månander. Under dessa sju veckor har jag två veckor vfu. Faan va gött de är att plugga.. Jobbigt jobbigt är de haha..


<3

Kommentarer
Postat av: mikalea

hehe :P.. jag får inte ta kort på mannen än men snart ska det allt komma upp en bild det ska jag allt se till :P

2010-03-11 @ 15:30:13
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0