Underbart är de!

God kväll.. Vilken underbar dag jag haft. Hade en mycket mysig sista dag på dagis idag. Även om kidsen körde en rejäl konsert sista 20 min innan jga gick men. De va äna lite mysigt att sätta sig på golvet och få fem kids i knät e gillas. :) Men de kändes att gå därifrån dock när jag vet att de är sju veckor till nästa gång. :( Är jag ledig någon dag framöver så lätt att jag ska åka ut och hälsa på för tror inte jag pallar att vara ifrån alla i sju veckor varken kidsen eller personalen på min avdelning. :) 
 
Tågresan hemhem gick kanon, prata med mika första halvtimmen typ. :) Så nu längtar vi lite smått till vecka 12 hihi.. Ska bli mkt nice de. Hihi.. Min kära man hämta mig i ed så åkte vi till kings och käka hamburgetallrik mycket gott.. Sen blev de hem och vila/mys/massage, UNDERBART <3
Sedan åkte jag hem till mor och far då T skulle iväg på träningsmatch. Fick mysa lite med HD saknat han tror han saknat mig med. :) Men nu sitter jag hemma hos T har lite fredags mys med mig själv då T jobbar natt. Kollat på lets dance men är ju solsidan nu sen nyheter innan en får veta vem som åker ut. Idag va de roliga danser iaf. Jag fixa även lite käka även om jag va mega mätt haha.

Fick ett jätte fint ljus idag med av JR där de står mitt namn på och va de betyder typ. Så de lyser så fint på bordet nu. :)

Imorgon vet jag inte va som händer troligen ett besök till stor kusin om de är hemma. Annars blir de nog rätt lugnt tror vi ska ha lördagsmys istället till denna jäkla final i melodifestivalen :) Hörde ryktas om kina mat. :P

Efter lets dance ska jag kolla på bröllopsfotografen! :) Hoppas den är rolig. :)


Ni får ha en trevlig helg!

Älskar T<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0