Vilken underbar vecka detta blev :)

Åhh nu är jag glad och allt känns lite bättre haha.. För jag kände verkligen inte för tre dagar på hdk 9-17 men blev super glad när jag kom till skolan idag och de är ett roligt projekt vi ska göra. :) Jag är redan klar med mitt typ ska ta en bild till i morgon så nöjd att jag kom på en sak jag vill förändra så fort hihi.. Men detta är ju något jag stört mig på läänge.. Bilder mm kommer i morgon när jag är klar. Då vi ska dokumentera detta digitalt med 2-3 bilder som vi sedan ska redovisa och de ska vi inte göra fören på onsdag mellan 13-16! Idag gick vi mellan 9-11.30 gött och i morgon har man hela dan på sig att utföra projektet men jag fixa detta idag istället så är ledig i morgon hur gött är inte de då!! :D Så blir att ta en underbar sovmorgon sedan ut på en morgonpromenad, hem och käka, sedan hämta dennis på dagis för att sedan passa han då päronen ska ut och käka. :) Så börjar jag ju inte fören 13 på onsdag gött gött. Blir även att åka hemhem till kära långed igen på onsdag! UNDERBART!!

Dagen idag har jag efter skolan hängt med syster mycket trevligt då de va över en vecka sedan sist :) Även varit med dennis. Han va iväg och klippte sig förut han va jätte duktig och han blev så snygg så .. hihi...

Oj på fredag blir de visst att spela badminton skoj skoj :P

Sorry emma men va lite seg igår haha.. Hade jätte skoj hela lördagen med de sköna varpa gänget.. <3

snor bilder av emma på¨oss två haha,

 

 

 

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0