:D

Att livet kan kännas så jäkla bra, helt galet detta!!
Så skönt att jag verkligen verkligen kommit igång ordentligt med träningen och även att jag äter ordentligt. Bra jobbat Madde.. Nu vet jag att jag mår mycket bättre bara jag tränar och äter som man ska. De är ju nice.

Idag körde jag på riktigt ordentligt på gymmet med 15min på cykeln sedan 35min intensivt löpande på löpbandet och jäklar va gött de va.. Kände att jag kunde sprungit ännu längre på bandet men de var andra folk som också ville springa och då mitt gym inte är så stort så finns de bara 4st löpband men 35min är jag mycket nöjd över.. I morgon ska jag träna på sportlife de är något större haha så då ska jag springa så länge tills ja stupar haha..

Det är redan torsdag imorgon de betyder att jag bara har två dagar kvar på vfu:n. Mycket tråkigt då de är jätte många barn som ska sluta på min avdelning nu till sommaren och jag kommer sakna dem. Men så är de tyvärr när man är på en småbarns avdelning. troligen kommer de komma en hel massa go och söta barn eftre sommaren som jag kommer få gosa med nästa termin. :)

Ute är de helt underbart nu. Var dock kallt i morse 4grader vid 6.30 men senare på dagen blev de jätte varmt och skönt. Såg några killar som spela fotboll i slottsskogen i baröverkropp de var väl lite väl men varmt va de. :)

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen i soffan och glo på tvn. De är jag mer än värd idag. :)

Bara en vecka kvar tills jag får vara med min bättre hälft igen!! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

ooh, killar i bar överkropp, spana du in nån som kunde passa mig? ;) hehe

2010-05-05 @ 22:14:27
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

gillar bilden :)

2010-05-07 @ 20:16:53
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0