En ny sjukdom, nattförkylning!!

Änligen helg!!!! De måste ju betyda att de snart är onsdag och de betyder mot långed ;)

Jag måste bara börja berätta om min natt.. Jag somna as tidigt typ 20.45 så vakna jag igen vid 1 tiden och mådde så himla dåligt värsta huvudväken ont i halsen och en näsa som rann som en kran.. Jag bara neej jag kan inte vara sjuk nu har inte tid. Så jag fick gå upp snyta mig sen tog jag två ipren la mig igen med viste inte hur jag skulle ligga ena stunden varmt andra kallt. Var vaken i minst 2h så jag bestämde mig för att stanna hemma idag. MEN så vaknar jag av klockan 6.28 och allt var borta jag kunde andas genom näsan ingen huvudvärk och ingen värk i halsen! :D Helt galet jag fatta inte ett smack! Så de var ju bara att hoppa upp och bege sig till bussen och sista dagen på vfu:n. Sen dess har jag mått som vanligt helt underbart lite pollen allergi bara men inget annat jobbigt. så jag har helt enkelt haft en ny sjukdom "Natt förkylning" ;)

Ja de var då sista dagen på vfu:n för denna termin kändes inte alls kul.. Kommer sakna alla så mycket men jag ska få träffa alla en sista gång den 18juni så de är ju nice.  Jag fick sluta lie tidigare för jag och syster skulle iväg till shalgrenska och hälsa på och lämna lite filmer till vår farbro Michael.
Vi åke väl därifrån vid 16 tiden.

Jag åkte direkt till gymmet efter de och idag gick de så jäkla bra igen och de var s gött. 25min cykel 25min löpband samt lite mag och arm övningar. Göttmos!!!



Syster ringde precis när jag var klar på gymet så hon kom så åkte jag med henne till backaplan där vi var på jakt eftre en ny cykel hjälm till Dennis.. Vi hitta i sista butiken vi va in i en helt perfekt och jätte söt hjälm till killen.. Han blev så här nöjd..



Nu har jag iaf precis käkat mat tänkte jag skulle glo på tvn resten av kvällen men de finns ju inte ett skit att titta på som vanligt.. Faan slänga ut tvn snart för finns ju aldrig nått att titta på specielt inte på helgerna.. SUCK!!

Prata med min bättre hälft förut, tänk att man kan va på så dåligt humör haha.. ;) Men de är ju tur att jag är glad haha.. <33


Ha en trevlig helg nu och hoppas på bra väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0