I långed!!

Då har den långa ledigheten startat då.. Mycket skönt måste jag säga.. Igår va de riktigt piss väder hela dagen.. Men hade en bra dag i skolan. Dans lektionen va riktigt rolig med bugg och robot dans. :D  Tåget åkte vid 12.45 så va i ed vid 14.10 där hjärtat hämta mig. Blev att ta de lugnt en stund då jag va rätt trött men sen trotsa jag skit vädret och gav mig ut på en 5,5km lång joggingtur. De verkligen spö regna ute. Va gött att få springa på hemma plan..

Idag tog jag sov morgon till 11 de va nice.. Åkte sedan ut till kyrkogårn för att tända ett ljus och lägga en bukett blommor då bästaste farfar fyller år idag!!! <3

Sen blev de en promenad med emma. Mycket mycket trevligt. Ja va hände sen typ tog en powernap kolla på tvn laga mat ja typ.. Haha.. Varit en mycket go dag iaf..

Imorgon blir de fullt upp men en joggingtur smat en halvdag i bengtsfors med emma och även cia. nice!!

Hm inte så mkt mer att säga nu faktiskt.!


So in love!! <3



Saknar dig Farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0