Kanske skulle ta och skriva lite?!!

Så nu var de åter måndag igen och redan maj helt galet.. Men mycket skönt för eftre denna veckan på vfu:n har jag bara 12 skol dagar kvar innan de bli SOMMARLOV!!!! Faan va nice!!

I helgen va jag hemma i långed och hade de kanon.. Blev att festa på valborg och de var en mkt trevlig förfest hemma hos emma med mkt gött folk så de va nice.. Vi grilla och faan va jag åt haha.. Men de va tur för hade jag väntat 20min till hade jag lätt blivit för full haha.. Nu blev jag precis lagom..

Vi gav oss iväg för att se på raketeteterna vid 20.30 kanske lr 21 kommer inte ihåg haha.. de va iaf mysigt att stå där och kolla på dem med emma haha <3

Sen va de dags för puben och de va mycket trevligt de med va en trubadur som spela med så de gjorde mkt..Satt och tjata med folk mm.. Min kära man kom ju faktiskt oxå vid typ 23 tiden lr nått.. Så de va ju nice..

Jag åkte hem i en raggar bil men vet ej vem som körde haha.. Men de va tina och greger som villa jag skulle åka med så så blev de... Va hemma vid 1.30 så de va lagom jag vakna dock för tidigt men de gör jag alltid dagen efter gick dock inte upp fören 10 tiden.. Va inte bakfull så de va nice dock jäkligt trött.. Slappa is offan tills de va dags för hjärtat att gå till plan för samling jag gick hem till mor och far.. SÅ kom björn senare så åkte han och jag och emma och hennes mor till mellerud för att kolla på herrlags matchen.. Va la inte den bästa matchen men men 1-1 iaf..

Sen va de bara hem och fixa käk sen somna jag i soffan vid 22 haha.. Men förflyttade mig till sängen vid 23 och vakna inte fören 11.00 söndag morgon otroligt skönt!!! Jag sover så sjukt bra hemma hos hjärtat de gillas då jag ju kommer bo där hela sommaren.. :)

Söndag va seg som vanligt tod mig ett varv runt elljuspåret gick inte så himla bra men jag tog mig runt så nu blir de faan hård träning denna veckan!!! Jag och emma kolla på b-lags matchen och tjata mkt mkt trevligt.. <3

Orka inte göra någon mat så fick synda och käka en pizza... :) Men varit en godis fri helg nästan ;)

Klockan gick allt för fort och helt plötsligt satt jag på tåget hem hit till gbg.. Med en tår i ögat för att behöva åka från hjärtat.. Men får tänka som så att snart är jag låååång ledig.. Men just nu suger de fett!!!!!


Nee nu är nog min rast slut suttit här och flummat om min helg haha.. Inge vettigt att läsa men jag har iaf skrivit något! ;)

Kanske ska ta och gå ut med kidsen i de fina vädret!!

XOXO

9

Kommentarer
Postat av: Emma

Raketeterna kommer jag få höra i flera år till är jag rädd ;) ha ha ha <3 Love you hun <3

2010-05-03 @ 17:46:21
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0